Δείτε εδώ Αφίσες & Προγράμματα απο παλαιότερες Ημερίδες του Τομέα Εκπαίδευσης
Διοικούσα Επιτροπή ΤΟΜΕΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 2022-2024
Πρόεδρος: Δοκουτσίδου Ελένη
Αντιπρόεδρος: Κουτελέκος Ιωάννης
Γραμματέας: Αγαπίου Μαρία
Ταμίας: Τσαλογλίδου Αρετή
Μέλη: Μάργαρη Νικολέττα
Σύμβουλοι: Καλογιάννη Αντωνία, Παναγιωτοπούλου Καλλιόπη
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΟΜΕΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 2012-2016
Πρόεδρος: Μεϊδάνη Μαρία
Γραμματέας: Πρασίνη Ιωάννα
Μέλη: Βλάχου Ευγενία, Δοκουτσίδου Ελένη, Καπρίτσου Μαρία
Σύμβουλοι Τομέα: Δούσης Ευάγγελος, Μήτσιου Μαρία
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΟΜΕΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 2008-2012
Σύμβουλοι Τομέα: Ευάγγελος Δούσης, Μαρία Μήτσιου
Πρόεδρος: Άννα Καυγά-Πάλτογλου
Γραμματέας: Καλλιρόη Κουτρουμπέλη
Μέλη: Μαργαρίτα Γιαννακοπούλου, Ιωάννης Κουτελέκος, Μαρία Μεϊδάνη
Υπεύθυνη για την επικοινωνία με την FINE (European Federation of Nurse Educators), ορίστηκε η κ. Μαρία Μεϊδάνη.
Απολογισμός Τομέα Εκπαίδευσης 2008 - 2012
ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΙΔΡΥΣΗΣ ΤΟΜΕΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΜΕΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΣΝΕ
1η Επιτροπή Τομέα Εκπαίδευσης ΕΣΝΕ
Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΕΣΝΕ στις αρχές του 2000 αποφάσισε τη δημιουργία Τομέα Εκπαίδευσης. Η δημοσιοποίηση της εκδήλωσης ενδιαφέροντος για το τομέα εκπαίδευσης έγινε αρχικά από το Νοσηλευτικό Δελτίο ΕΣΝΕ: Ιουνίου/2000 – και στη συνέχεια από το Τεύχος 53, Οκτώβριος 2000.
Στις 24 Νοεμβρίου 2000, ημέρα Παρασκευή και ώρα 13:00 -17:00 πραγματοποιήθηκαν εκλογές για την ανάδειξη πενταμελούς επιτροπής του Τομέα Εκπαίδευσης.
Εκλέχθηκαν κατά σειρά επιτυχίας οι: Κυριακίδου Ελένη, Κουτελέκος Ιωάννης, Μώρου Ζωή, Μαρβάκη Χριστίνα και Κατσαρέλη Δήμητρα.
Στις 30/11 /2000 στην 1η συνάντηση των νεοεκλεγέντων μελών, η Επιτροπή συγκροτήθηκε σε σώμα με την εξής σύνθεση:
Πρόεδρος: Κυριακίδου Ελένη,
Αντιπρόεδρος: Μαρβάκη Χριστίνα,
Γραμματέας: Μώρου Ζωή,
Ταμίας: Κουτελέκος Ιωάννης,
Μέλος: Κατσαρέλη Δήμητρα.
Οι Σύμβουλοι του Τομέα από τον ΕΣΝΕ ήταν: Μαρία Παπαδημητρίου & Ελένη Κυρίτση
Θέματα στα οποία δραστηριοποιήθηκε ο Τομέας Εκπαίδευσης
1. Διαμόρφωση πρότασης για το μέλλον της Νοσηλευτικής Εκπαίδευσης
Κατατέθηκε πρόταση από την πρόεδρο του Τομέα κα Κυριακίδου Ελένη, συζητήθηκε και αποφασίστηκε ομόφωνα από το Δ.Σ. και τους συμβούλους του τομέα να κατατεθεί στο Δ.Σ. του Ε.Σ.Ν.Ε.
Επίσης αποφασίστηκαν και υλοποιήθηκαν τα εξής:
2. Συνάντηση με αρμόδιους από το Υπουργείο Παιδείας.
3. Ενημέρωση όλων των εμπλεκόμενων παραγόντων για θέματα εκπαίδευσης.
4. Κλήθηκαν όλα τα μέλη του Τομέα σε Γενική Συνέλευση στις 19.1.2001.
5. Πραγματοποιήθηκε η αποστολή υπομνήματος, σχετικού με την Ενιαία Πανεπιστημιακή Νοσηλευτική Εκπαίδευση, στους Υπουργούς Υγείας και Παιδείας και στα μέλη των Διακομματικών Επιτροπών Κοινωνικών και Μορφωτικών υποθέσεων ( 100 βουλευτές),από τον κο Ι.Κουτελέκο.
6. Πραγματοποιήθηκε συνάντηση της Προέδρου του Ε.Σ.Ν.Ε. κας Χαραλαμπίδου, της Προέδρου του Τομέα κας Κυριακίδου και μελών του Τομέα με την κα Φ. Γεννηματά -Γραμματέα της Διακομματικής Επιτροπής Κοινωνικών Υποθέσεων - με θέμα τη Νοσηλευτική Εκπαίδευση.
7. Ενημερώθηκε ο κος Παυλίδης, Βουλευτής Αιγαίου της Ν.Δ., για τα θέματα Εκπαίδευσης.
8. Πραγματοποιήθηκε αύξηση των μελών του Τομέα.
9. Έγινε τηλεφωνική παρέμβαση από τον κ° Ι. Κουτελέκο - Ταμία του Τομέα - στην εκπομπή του κου Μαρκάτου "Φάκελος Παιδεία" στο «seven», στην οποία επισημάνθηκαν οι λόγοι, που καθιστούν απαραίτητη την Ενιαία Τριτοβάθμια Νοσηλευτική Εκπαίδευση.
10. Πραγματοποιήθηκε συνάντηση των καθηγητών Νοσηλευτών ΤΕΙ με τους αντίστοιχους των ΑΕΙ, με θέμα την Ενιαία Πανεπιστημιακή Νοσηλευτική Εκπαίδευση, με συντονίστρια την Πρόεδρος του ΕΣΝΕ.
11. Ο Τομέας Εκπαίδευσης διοργάνωσε την 1η Ημερίδα με θέμα : "Νοσηλευτική Εκπαίδευση: Πραγματικότητα & Οραματισμοί' στις 2 Μαρτίου 2002 στο αμφιθέατρο Ιnteramerican – Μαρούσι.
ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΗΜΕΡΙΔΑΣ
Πρόεδρος: Ε. Κυρίτση
Μέλη: Λ. Βασιλάκου, Δ. Κατσαρέλη, Ι. Κουτελέκος, Ι. Λασπίτη, Π. Τσούγια
Πρόεδρος: Ε. Κυριακίδου
Μέλη: Α. Καλογιάννη, Π. Μπέλου - Μυλωνά, Σ. Μποζώνη, Η. Μπροκαλάκη
Δελτίο Τύπου 1ης Ημερίδας
Στις 2 Μαρτίου, ημέρα Σάββατο, πραγματοποιήθηκε Επιστημονική Ημερίδα του Τομέα Εκπαίδευσης του ΕΣΝΕ στο Αμφιθέατρο της Interamerican στο Μαρούσι. Το θέμα της Ημερίδας ήταν : «Νοσηλευτική Εκπαίδευση: Πραγματικότητα και Οραματισμοί»
Συμμετείχαν περίπου 300 νοσηλευτές από όλη την Ελλάδα, που παρέμειναν σε όλη τη διάρκεια της, γεγονός που υποδηλώνει το ενδιαφέρον και την αγωνία των Νοσηλευτών για το μέλλον της Νοσηλευτικής Εκπαίδευσης.
Στην ημερίδα παρέστη ως επίτιμος καλεσμένος ο καθηγητής της Φιλοσοφικής του Πανεπιστημίου Αθηνών κος Γεώργιος Κρουσταλάκης, που ενθουσίασε το κοινό με τη γλαφυρή ομιλία του με τίτλο «Για μια πιο αποτελεσματική επικοινωνία με τους ανθρώπους».
Στη συνέχεια η Πρόεδρος του Τομέα, Τακτική καθηγήτρια κ. Ελ. Κυριακίδου ανέπτυξε τα καθοδηγητικά πλαίσια ανάπτυξης ενός νοσηλευτικού εκπαιδευτικού προγράμματος.
Η πρώτη Συνεδρία της Ημερίδας αφορούσε προγράμματα βασικής Νοσηλευτικής Εκπαίδευσης στην Ευρώπη και στον κόσμο. Ο συντονισμός του Τραπεζιού έγινε από την Υποδιευθύντρια της Νοσηλευτικής Υπηρεσίας της Ευρωκλινικής κ. Μαρία Στριγκά. Παρουσιάστηκαν τα προγράμματα του Καναδά από την Αναπληρώτρια καθηγήτρια του Τμήματος Νοσηλευτικής του ΤΕΙ Αθηνών κ. Ε. Σαββοπούλου, της Αμερικής από τη Λέκτορα του Τμήματος Νοσηλευτικής του Πανεπιστημίου Αθηνών κ. Ελ. Παπαθανάσογλου, της Αγγλίας από τους Νοσηλευτές του ΕΕΣ κ. Ν. Ευσταθίου και κ. Π. Φελέκη και της Φιλανδίας από την Επίκουρο Καθηγήτρια του Τμήματος Νοσηλευτικής του ΤΕΙ Αθηνών κ. Ι. Χριστοπούλου.
Τη δεύτερη Συνεδρία της Ημερίδας με θέμα « Η Νοσηλευτική Εκπαίδευση στην Ελλάδα » συντόνισε η Επίκουρος καθηγήτρια του Τμήματος Νοσηλευτικής του ΤΕΙ Αθηνών κ. Μ, Γουρνή. Στο τραπέζι, αυτό αναπτύχθηκαν το πρόγραμμα της του Τμήματος Νοσηλευτικής του Πανεπιστημίου Αθηνών από την Αναπληρώτρια Καθηγήτρια του τμήματος Νοσηλευτικής του Πανεπιστημίου Αθηνών κ. Χρ. Λεμονίδου, το πρόγραμμα του Τμήματος Νοσηλευτικής του ΤΕΙ Αθηνών από την Επίκουρο καθηγήτρια του Τμήματος Νοσηλευτικής του ΤΕΙ Αθηνών κ. Χρ. Μαρβάκη και το πρόγραμμα της Σχολής Αξιωματικών Νοσηλευτικής από την Αντισμήναρχο (Ν) Διευθύντρια Σπουδών Νοσηλευτικής της ΣΑΝ κ. Β. Ρουκούνη. Στη συνέχεια η κ. Ελ. Κυριακίδου ανέπτυξε τις Ομοιότητες και τις διαφορές των προγραμμάτων που αναπτύχθηκαν καθώς και τις προοπτικές που διαφαίνονται για τη Νοσηλευτική Εκπαίδευση στην Ελλάδα.
Βασικό συμπέρασμα της Ημερίδας ήταν η διαπίστωση της ανάγκης λειτουργίας ενός βασικού νοσηλευτικού εκπαιδευτικού προγράμματος, Πανεπιστημιακού επιπέδου, όπως απαιτεί η σύγχρονη Ευρωπαϊκή και Διεθνής πραγματικότητα, προκειμένου να βελτιωθεί η ποιότητα νοσηλευτικής φροντίδας που παρέχεται στους Έλληνες Πολίτες. Ωστόσο τονίστηκε ότι η διαδικασία αυτή πρέπει να γίνει με συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα και με προσεκτικά βήματα, προκειμένου να αποφευχθούν περαιτέρω προβλήματα και αντιπαραθέσεις.
12. Στο 30ο Πανελλήνιο Νοσηλευτικό Συνέδριο του ΕΣΝΕ στην Αλεξανδρούπολη 2003, ο Τομέας Εκπαίδευσης διοργάνωσε κι υλοποίησε στρογγυλό τραπέζί με θέμα «Κλινική Νοσηλευτική Εκπαίδευση».Ομιλητές ήταν : ο κος Κων/νος Νακάκης ,η κα Χριστίνα Ουζούνη και ο κος Ιώαννης Κουτελέκος .
13. Κατά τη διάρκεια του 2003 ο Τομέας Εκπαίδευσης αύξησε τα μέλη του από 72 σε 300 περίπου, γεγονός που υποδηλώνει: α) το μεγάλο ενδιαφέρον των νοσηλευτών για την εκπαίδευση και β) τη συνειδητοποίηση της αναγκαιότητας αναδιοργάνωσης και ενοποίησης της Νοσηλευτικής Εκπαίδευσης σε Πανεπιστημιακό επίπεδο με σκοπό την ανοδική εξέλιξη της Νοσηλευτικής Επιστήμης.
14. Συνεχίστηκαν οι προσπάθειες για να βρεθεί η χρυσή τομή για την ενοποίηση της Νοσηλευτικής Εκπαίδευσης, θέμα επιθυμητό οπό όλους.
Το συγκεγριμένο θέμα απαιτεί σε προσεκτικά βήματα, συστηματική μελέτη συνθηκών και προϋποθέσεων, αρμονική, συναδελφική συνεργασία και ασφαλώς σταθερή θέληση και απόφαση όλων μας.
15. 2η Ημερίδα Τομέα Εκπαίδευσης, Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2004, αμφιθέατρο: Γ.Ν Παίδων "Π. &Α. ΚΥΡΙΑΚΟΥ"
Στη διάρκεια του 2003 ο Τομέας οργάνωσε τη 2η Ημερίδα του, η οποίο όμως υλοποιήθηκε τον Ιανουάριο του 2004, με θέμα «Κλινική Νοσηλευτική Εκπαίδευση». Παρά την έλλειψη οικονομικών πόρων, με τη βοήθεια και συμπαράσταση των συναδέλφων και ιδιαιτέρως των Διευθυντριών της Νοσηλευτικής Υπηρεσίας των δύο Νοσοκομείων Παίδων, (κας Λ.Βασιλάκου & κας Α.Μπαζίνας) που μας φιλοξένησαν, της Νεφρολογικής Εταιρείας και του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΣΝΕ, όχι μόνο πραγματοποιήθηκε η Ημερίδα αλλά συγκεντρώθηκε το υλικό των εισηγήσεων σε τόμο πρακτικών τον οποίο ο τομέας μπόρεσε να διαθέσει στα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας καθώς και στα κέντρα Εκπαίδευσης των Νοσοκομείων τα οποία δεν παρευρέθησαν στην Ημερίδα.
Συμπεράσματα 2ης Ημερίδας
Από τις εισηγήσεις των ομιλητών, αλλά και από την εμπειρία σχεδόν όλων των παρευρισκομένων, έχει γίνει κατανοητή η ανάγκη του θεσμού του κλινικού εκπαιδευτή.
Καμιά επιστήμη και μάλιστα κοινωνική, δεν περιορίζεται μόνο στη θεωρία. Γι’ αυτό και η νοσηλευτική επιστήμη εστιάζει κατά πολύ την προσοχή της στην κλινική εφαρμογή της θεωρίας και της πράξης, όχι μόνο γιατί με αυτό τον τρόπο προσπαθεί για την καλύτερη εμπέδωση αυτών που λέγονται από έδρας ή μέσα στο εργαστήριο, αλλά και για να εισαγάγει τον εκπαιδευόμενο στη φιλοσοφία του επαγγέλματος, στην πολυμορφία των αναγκών και την πολυπλοκότητα των περιπτώσεων, που σχετίζονται με την υγεία και απειλούν τη ζωή του ατόμου.
Η φύση του επαγγέλματος δεν μας επιτρέπει τη μάθηση μέσω δοκιμής και λάθους. Ο νοσηλευτής στο ξεκίνημα της επαγγελματικής του καριέρας, πρέπει να αισθάνεται αυτάρκης και κατά συνέπεια ασφαλής, για οποιαδήποτε νοσηλευτική διαδικασία που γίνεται στον άρρωστο. Την αίσθηση την ασφάλειας θα την αντλήσει μέσα στο φυσικό χώρο εργασίας, δίπλα σε κατάλληλα εκπαιδευμένους κλινικούς νοσηλευτές, οι οποίοι εκτός τη θεωρητική τους κατάρτιση και την κλινική τους εμπειρία, θα διακατέχονται από αίσθημα προσφοράς προς το φοιτητή, τον νεοδιοριζόμενο συνάδελφο, τον άρρωστο και την οικογένεια του.
Στην εισαγωγική ομιλία έγινε λόγος για το θεσμό του μέντορα. Το ρόλο του μέντορα τον παίζει κάθε κλινικός νοσηλευτής. Είναι όμως εφικτό αυτό; Στον εργασιακό χώρο υπάρχουν σε αριθμό τόσοι νοσηλευτές, που να πληρούν τις προϋποθέσεις του μέντορα; Σημειωτέον, ότι η σχέση μέντορα εκπαιδευόμενου είναι ένας προς έναν. Όλοι γνωρίζουμε πως στελεχώνονται τα νοσηλευτικά τμήματα στα νοσοκομεία με την έλλειψη νοσηλευτών, αλλά και την πολυμορφία της εκπαίδευσης. Καλός λοιπόν ο θεσμός του μέντορα, αλλά υπάρχουν πρακτικά προβλήματα στην εφαρμογή του.
Σήμερα, το καλύτερο ίσως, για την κλινική εκπαίδευση είναι ο θεσμός του κλινικού εκπαιδευτή. Κανένας δεν μπορεί να συγκριθεί με το νοσηλευτή του τμήματος, ο οποίος φυσικά διαθέτει τα απαιτούμενα προσόντα, δηλαδή έχει θεωρητική κατάρτιση, κλινική εμπειρία στο αντικείμενο που στοχεύει η εκπαιδευτική διαδικασία, ικανότητα έκφρασης και μετάδοσης της νοσηλευτικής γνώσης, δύναμη να παρακινεί το ενδιαφέρον του εκπαιδευόμενου και ερευνητικό πνεύμα.
Για να λειτουργήσει ο θεσμός αυτός χρειάζεται:
- Συνεργασία Υπουργείου Παιδείας και Υγείας
- Στελέχωση των νοσηλευτικών ιδρυμάτων με νοσηλευτές
- Συνεργασία νοσηλευτικών και εκπαιδευτικών ιδρυμάτων
- Ενσωμάτωση του εκπαιδευόμενου στην ομάδα των νοσηλευτών του
τμήματος - Υποστήριξη του κλινικού εκπαιδευτή από την προϊσταμένη και από όλη την επιστημονική ομάδα του τμήματος
Στο Αμφιθέατρο του Γ. Ν. Παίδων «Π. & Α. ΚΥΡΙΑΚΟΥ», πραγματοποιήθηκε στις 24 Ιανουαρίου 2004 η 2η Επιστημονική Ημερίδα του Τομέα Εκπαίδευσης του ΕΣΝΕ με θέμα «Κλινική Νοσηλευτική Εκπαίδευση». Την Ημερίδα παρακολούθησαν με προσοχή και ενδιαφέρον περίπου 170 Νοσηλευτές.
Χαιρετισμό απηύθυναν ο Υποδιοικητής του Ν. Π Παίδων «Π. & Α. ΚΥΡΙΑΚΟΥ» κ. Γ. Παπανικολάου, η Αντιπρόεδρος του ΑΤΕΙ Αθήνας κα. Τζονιχάκη, ο Πρόεδρος του τμήματος Νοσηλευτικής του Παν/μιου Αθηνών κ. Ι. Μαντάς, η Διευθύντρια ΣΕΥΠ του ΑΤΕΙ Αθήνας κα. Ε. Πρωτόπαπα και η Προϊσταμένη του Τμήματος Νοσηλευτικής Α' κα Π. Μπέλλου.
Η Ημερίδα εστιάστηκε σε δύο θεματικές ενότητες: στην Εκπαίδευση Ενηλίκων και στην Κλινική Νοσηλευτική Εκπαίδευση.
Από τις εισηγήσεις διαπιστώθηκε ότι οι εκπαιδευτές ενηλίκων θα πρέπει να είναι εξοικειωμένοι με τις μεθόδους, τις τεχνικές και τις θεωρίες μάθησης ενηλίκων και ότι υπάρχει αναγκαιότητα ανάπτυξης διαπροσωπικών σχέσεων μεταξύ των εκπαιδευτικών αλλά και ανάμεσα στους διδάσκοντες και διδασκόμενους.
Βασικό συμπέρασμα της Ημερίδας είναι η ανάγκη της καθιέρωσης του θεσμού του Κλινικού Εκπαιδευτή σε όλα τα Νοσοκομεία.
Στην Επιστημονική συζήτηση που ακολούθησε στο τέλος του προγράμματος προτάθηκαν τα εξής:
• Ανάπτυξη προγραμμάτων με εθνικό συντονισμό για την εκπαίδευση κλινικών εκπαιδευτών
• Ενεργοποίηση μεταπτυχιακών προγραμμάτων κλινικής νοσηλευτικής εκπαίδευσης. Ευχή του Τομέα Εκπαίδευσης είναι η Κλινική
Νοσηλευτική Εκπαίδευση να συντελεί στην προετοιμασία ενημερωμένων θεωρητικά και κλινικά νοσηλευτών, ικανών να προσφέρουν επιδέξια νοσηλευτική φροντίδα στους ανθρώπους που υπηρετούν μέσα στον συνεχώς εναλλασσόμενο και μεταβαλλόμενο κόσμο μας.
Ο Τομέας Εκπαίδευσης επιμελήθηκε την έκδοση Πρακτικών της Ημερίδας. Για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε στα Γραφεία του ΕΣΝΕ.
16. Τα μέλη του Τομέα Εκπαίδευσης ολοκλήρωσαν τη θητεία τους συνεργάσθηκαν αρμονικά, οργανωμένα και συστηματικά, τόσο μεταξύ τους όσο και με το Διοικητικό Συμβούλιο του ΕΣΝΕ.
2η Επιτροπή Τομέα Εκπαίδευσης ΕΣΝΕ (2004 - 2008)
Στις 15-11-2004 μετά από μυστική ψηφοφορία προέκυψε η Επιτροπή του Τομέα εκπαίδευσης του ΕΣΝΕ με τα εξής μέλη:
1.Μπέλλου-Μυλωνά Παναγιώτα.
2.Κουτελέκος Ιωάννης
3.Γερογιάννη Γεωργία
4.Κουτρουμπέλη Καλλιρρόη
5.Πλεξίδα Αικατερίνη
Στις 22-11-2004, ημέρα Δευτέρα πραγματοποιήθηκε η 1η συνάντηση του Τομέα Εκπαίδευσης, παρουσία της Συμβούλου του Τομέα κ. Ε. Κυριακίδου ,όπου μετά από ανοικτή διαδικασία τα εκλεγμένα μέλη έλαβαν τις εξής θέσεις :
Πρόεδρος: Π.Μπέλλου –Μυλωνά
Γραμματέας: Ι.Κουτελέκος
Ταμίας: Γ.Γερογιάννη
Μέλη: Κ.Κουτρουμπέλη, Α.Πλεξίδα
Θέματα στα οποία δραστηριοποιήθηκε ο Τομέας Εκπαίδευσης
1.Διοργάνωση στρογγυλής τράπεζας στο 32ο Πανελλήνιο Νοσηλευτικό Συνέδριο ΕΣΝΕ 9-12 Μαίου 2005: ΄΄Η Νοσηλευτική Εκπαίδευση στην πολυπολιτισμική κοινωνία΄΄
2.Διοργάνωση Ημερίδας τον Οκτώβριο 2005 στο Αμφιθέατρο του Νοσηλευτικού Ιδρύματος «Ε. Ντυνάν» με θέμα: ΄΄ Γεφυρώνοντας το χάσμα μεταξύ θεωρίας και Νοσηλευτικής πράξης»
3. Σύνταξη σχεδίου δράσης
Μελλοντικές Δραστηριότητες του Τομέα Εκπαίδευσης του ΕΣΝΕ
- Διευθέτηση θεμάτων εκπαίδευσης
- Αύξηση των μελών του τομέα
- Επικοινωνία με Γραφεία Εκπαίδευσης Νοσοκομείων
- Συνεργασία με άλλους τομείς –Διεθνείς Οργανισμούς
- Διοργάνωση σεμιναρίων με Θέματα Νοσηλευτικής εκπαίδευσης